TV3 no ha aconseguit remuntar aquest febrer, que ha tancat amb una quota de pantalla del 10,6%, la mateixa que va aconseguir el gener. D'altra banda, el seu gran rival, Telecinco, encara ha augmentat més la distància, i ha passat del 10,8% del gener a l'11,3%, xifra que permet a la cadena de Mediaset escapar-se i mantenir el seu lideratge a Catalu-nya. Antena 3 ocupa la segona posició, amb el 10,9% de quota, un dècima més que el gener. Darrere de la televisió pública, queden La 1 de Televisió Espanyola, amb el 6,9%, seguida per La Sexta, amb el 6% i Cuatro, amb el 5,6%.

Els mals resultats que TV3 ha registrat aquest mes de febrer contribueixen a una davallada que va començar l'estiu de l'any passat i que va arribar a posar en perill el lideratge anual. No obstant això, no tot són males notícies per a la cadena catalana, que es manté líder pel que fa als informatius, que han encapçalat el rànquing 24 vegades. El TN migdia ha liderat 12 dies; el TN cap de setmana vespre, 8 cops; i el TN vespre, 4. Totes les edicions dels Telenotícies són líders en la seva franja d'emissió, incloent-hi el TN comarques, i a més ocupen les primeres posicions en el rànquing dels programes més vistos del mes.

Telecinco recupera el lideratge

En l'àmbit estatal, Telecinco ha estat líder d'audiència el febrer, amb el 13,5% de quota de pantalla, avança per una dècima Antena 3 (13,4%) i recupera així el lideratge que va mantenir durant vint-i-set mesos consecutius després d'un parèntesi de dos mesos en què la cadena del grup Atresmedia ha estat al capdavant.