El relleu al capdavant del programa FAQS (Preguntes freqüents) de TV3 va tornar a planar ahir en la sessió de control a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). Preguntat per la caiguda d'audiència des de l'arribada de Cristina Puig, el director de la cadena, Vicent Sanchis, va dir que és aviat per fer balanç però que «hi ha gent que ha desconnectat del programa per una interpretació equívoca del que ha passat». Sanchis també va matisar que el canvi de presentadora respongués a «fer un gir cap a l'entreteniment», com havia defensat anteriorment, i va reiterar que «el van convèncer» els criteris de la productora.

Periodistes i publicitat

D'altra banda, la presidenta en funcions de la CCMA, Núria Llorach, va informar que TV3 està revisant els criteris sobre els professionals que poden participar en campanyes publicitàries. Després de les queixes del Consell Professional de TV3, el Consell de la Informació i el Col·legi de Periodistes per la participació de presentadors de la casa en anuncis, Llorach va explicar que s'està treballant internament per «reorientar la llista» de professionals que hi poden participar, més enllà de la distinció recollida al llibre d'estil entre periodistes d'informatius i conductors de formats «híbrids», com ara els magazíns matinals o de tarda, que fins ara quedaven exclosos de cap restricció en aquest sentit, i que són precisament els que els professionals de la casa han censurat.