01 de maig de 2019
01.05.2019
Regió7

Un estudi demostra l'eficàcia de la publicitat a la premsa regional

Els anuncis que publiquen els mitjans locals tenen un impacte positiu en la percepció del client

01.05.2019 | 00:23
La premsa local és un bon mitjà per a la publicitat, segons un estudi

Els anuncis que es publiquen als mitjans locals milloren la imatge percebuda de la marca i augmenten la intenció de compra, segons una investigació feta per Dentsu Aegis Resolutions i centrada en el sector de l'automòbil.

Els consumidors concedeixen més valor i atribueixen una millor relació qualitat-preu a les marques d'automòbils que insereixen publicitat amb regularitat als diaris regionals. Els anuncis que publiquen els mitjans locals tenen un impacte positiu en la percepció del client, en la generació de satisfacció i en la disposició a recomanar i comprar, segons l'estudi desenvolupat per Dentsu Aegis per al grup alemany Score Media Group.

La premsa regional se situa, segons la investigació, com la plataforma més valuosa i rellevant per als anunciants en contribuir a l'indicador KPI de «valor» en un 5,4%, un percentatge superior al 3,9% atribuït a la televisió i a l'1, 2% de la ràdio.

D'acord amb les dades que es desprenen de l'estudi, que va analitzar les campanyes d'un fabricant d'automòbils durant un període de tres anys en diversos mitjans, el diari local també és el mitjà més eficient si es comparen els paràmetres d'impacte i inversió.

«Una vegada més, es constata de forma clara que el diari regional és el millor canal perquè comprin els consumidors», conclou Carsten Dorn, director general d'Score Media.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook