L'edició digital de Neomotor, el canal dels diaris de Prensa Ibérica dedicat al món del motor, es converteix en el portal més gran especialitzat del sector gràcies a la integració de motorzeta.com, el web de motor del Grup Zeta. Amb aquesta integració, conseqüència de la compra per part de Prensa Ibérica del Grup Zeta i totes les seves capçaleres, tot l'equip de Motor Zeta s'incorpora a la redacció de Neomotor, una de les més completes i professionals del sector a Espanya, el que permetrà ampliar l'oferta de neomotor.com i oferir més i millor informació als lectors i aficionats.

L'entrada de motorzeta.com a Neomotor suposa un important pas endavant en l'estratègia d'integració de continguts entre Prensa Ibérica i Grup Zeta. El nou i ampliat equip treballarà sota la coordinació del responsable de Neomotor, Vicente Montoro.

La reforçada redacció de Neomotor també potenciarà els suplements de motor en paper que ja es publicaven setmanalment a les edicions impreses dels diaris de Prensa Ibérica i que començaran a publicar-se també en tots els diaris del Grup Zeta, inclòs l'esportiu Sport. En el cas d'El Periódico de Catalunya, que disposa d'Airbag, el suplement de motor degà de la premsa a Espanya, s'afegirà a aquesta arrelada capçalera el segell de Neomotor, comú a tot el grup.

Aquesta integració permetrà a Neomotor potenciar les informacions d'actualitat, competició, economia, trending, innovació i tot allò relacionat amb el sector, i tot plegat per oferir als lectors un web de màxima qualitat i gran projecció de futur.

Prensa Ibérica, que va adquirir el mes de juny el Grup Zeta, suma 2,3 milions de lectors diaris en paper i gairebé 300.000 exemplars de difusió. A Internet, els diaris del grup arriben als 25 milions d'usuaris únics.