29 de octubre de 2020
29.10.2020
Regió7

Núria Fargas, nova directora de Màrqueting i Vendes de la CCMA

La manresana substitueix Martí Patxot, que va presentar la renúncia per motius personals

28.10.2020 | 23:42
La manresana Núria Fargas

El Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) va acordar ahir nomenar Núria Fargas (Manresa, 1968) nova directora de Màrqueting i Vendes de la CCMA. La bagenca, fins ara directora d'Estratègia Comercial del grup audiovisual, substitueix Martí Patxot, que va presentar la renúncia al càrrec per ocupar noves responsabilitats al sector privat. El canvi serà efectiu l'1 de novembre.

Segons la CCMA, Fargas «assumeix el repte d'incrementar els ingressos per publicitat, les vendes de productes audiovisuals i les noves línies de negoci, alhora que treballarà els àmbits de posicionament de marca i la promoció dels canals, emissores i continguts del grup». Tenint en compte la situació actual del mercat, afegeix l'ens en un comunicat, «el seu objectiu principal, com a directora de Màrqueting i Vendes, serà fer costat al teixit empresarial, amb la màxima sensibilitat, enfocats a ser el màxim d'àgils i flexibles a les seves necessitats».

Formada en Periodisme i Publicitat a la Universitat Autònoma de Barcelona, Núria Fargas i Rial es va iniciar en l'àmbit de la planificació de publicitat a Media Planning Group i va aprofundir en les responsabilitats d'estratègia de mitjans, anàlisi tècnica del sector audiovisual i desenvolupament de projectes de publicitat a l'empresa Difusión y audiencias.

Des de l'any 2008, està vinculada a les àrees de Màrqueting i Publicitat de la CCMA: primer, com a directora comercial de Catalunya Ràdio, desenvolupant l'estratègia de política comercial, acció comercial i negociació amb clients i agències, i posteriorment com a responsable de l'àmbit de màrqueting estratègic comercial de TV3. Del 2014 al 2016 va ser cap d'Innovació Comercial de la CCMA, focalitzada en les relacions comercials amb institucions culturals. Des del 2017, era directora de l'Estratègia Comercial, centrada en la creació de producte publicitari, definició de política comercial, relació amb continguts, anàlisi de mercat publicitari i en l'organització d'esdeveniments comercials.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook