Estudiants de l'assignatura Fonaments de Màrqueting de segon curs del grau en ADE d'UManresa estan treballant en el disseny del pla de màrqueting de la propera Marató Universitària de Donació de Sang, que se celebrarà el proper 14 de gener. Els estudiants s'han reunit amb responsables del Banc de Sang per disposar de la informació necessària per al desenvolupament de la campanya. L'objectiu dels estudiants és fer una campanya que aconsegueixi augmentar el nombre de donacions per part del conjunt de la comunitat universitària.

Aquest serà el primer any que l'alumnat d'ADE s'implica directament en aquesta iniciativa solidària. Els estudiants, dividits en cinc grups, elaboraran una proposta de campanya, que posteriorment posaran en comú per acabar perfilant una estratègia a partir de les millors accions plantejades. Segons el professor Marc Bernadich, desenvolupar la campanya de màrqueting de la Marató Universitària de Donació de Sang permet als estudiants fer una "aplicació pràctica i real" dels coneixements que adquireixen. Això, explica, resulta "molt motivador per als estudiants, que podran veure'n el resultat de manera pràctica".