El geògraf Jordi Bayona reflexionarà sobre l'èxode urbà a l'UManresa
La xerrada es farà a l'edifici de la FUB2 en el marc del programa transversal de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya

La xerrada tindrà lloc a la sala d'actes de l'edifici de la FUB2 de Manresa / Arxiu/Mireia Arso
Regió7
El geògraf i demògraf Jordi Bayona serà un dels convidats que debatran i reflexionaran dimarts 2 de desembre a l'edifici de la FUB2 de Manresa sobre els moviments migratoris. Sota el títol, Podem parlar d’èxode urbà? Les migracions residencials a Catalunya, el reconegut geògraf protagonitzarà una de les xerrades en el marc de les activitats del programa transversal de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC).
Jordi Bayona és professor agregat Serra Húnter al Departament de Geografia de la Universitat de Barcelona i investigador associat al Centre d’Estudis Demogràfics. Actualment, forma part de l'equip del Grup de recerca Globalització, migracions i espai.
En la seva trajectòria, destaquen les investigacions centrades en l'anàlisi dels fluxos migratoris, tant interns com internacionals, les poblacions immigrades tenint en compte també les seves característiques sociodemogràfiques. A més, ha analitzat el procés d’assentament de les migracions, estudiant àmbits com les pautes de localització espacial, l’accés a l’habitatge o al mercat laboral i el món escolar.
L'acte se celebrarà el pròxim dimarts 2 de desembre, a les sis de la tarda, a la sala d'actes de l'Edifici FUB2 de Manresa.
- Jordi Cruyff: 'El futbol va deixar d’importar quan vaig saber que la meva filla tenia càncer
- Desarticulen una xarxa criminal liderada per un metge conegut a les xarxes que traficava amb medicaments il·legals i dopants
- Dos Guàrdies Civils fora de servei salven un home que es trobava en estat greu a l'interior d'un cotxe a Sallent
- El restaurant TemPo de Manresa tancarà el 28 de desembre
- Buenafuente i Sílvia Abril no presentaran les campanades a TVE
- El grup Casablanca adquireix la cocteleria Glaç de Manresa
- Sembla la Sagrada Família, però és en un petit poble de Tarragona: una joia modernista d'un deixeble de Gaudí que per poc no arriba a existir
- Ernest Larroya munta una Trobada de Bateries per La Marató: 'El meu pare es va morir de càncer i jo volia aportar el meu granet de sorra a Manresa