Lleure
Bellver de Cerdanya viu un cap de setmana amb actes per a tots els públics

Bellver de Cerdanya viu un cap de setmana amb actes per a tots els públics | AJ. BELLVER
Bellver de Cerdanya va organitzar diferents actes per a tots els públics. Per als més xics, van celebrar la festa de Sant Roc amb l’actuació infantil de Lali Begood. En finalitzar, xocolatada per a tots els infants. Dissabte a la nit, va ser el torn de moure’s al ritme de la música de Raffaella Carrà amb el seu tribut a càrrec d’Hola Raffaella. I per acabar d’arrodonir el cap de setmana, una setantena de persones va participar en la visita guiada a les Eres de Talló. També, el grup va visitar Cal Rei, Ca la Renda i Cal Tresa. La visita va anar a càrrec d’Elvira Mata.

Bellver de Cerdanya viu un cap de setmana amb actes per a tots els públics
- L’eclipsi omple les urgències dels hospitals madrilenys: «La majoria són joves amb ansietat per no haver fet les coses bé»
- La familia de Braulio, el veí de Còrdova desaparegut a Callús: 'Volem que ens diguin la veritat
- Sílvia Caballol, psicòloga i escriptora: 'Entre l’excés de feina i el buit de la inacció hi ha un punt fèrtil: el de l’activitat amb sentit
- L'espectacular poble de conte poc més d'una hora de Manresa: un paradís per a ornitòlegs i escaladors
- Susanna Griso tria la Cerdanya per al viatge de noces: 'És el meu petit paradís
- La pluja obliga a tallar la C-25, a Osona, durant vint minuts
- La tempesta descarrega amb força a la Catalunya central: calamarsa, vent i una caiguda dràstica de les temperatures
- Un manresà presenta el primer Picapoll amb DO Pla de Bages elaborat a Mura