Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Educació

El Guillem Catà de Manresa es desplaça a Itàlia per participar en una conferència sobre música

El Guillem Catà de Manresa es desplaça a Itàlia per participar en una conferència sobre música

El Guillem Catà de Manresa es desplaça a Itàlia per participar en una conferència sobre música / Arxiu particular

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Redacció

Manresa

La coordinadora pedagògica del Guillem Catà, Alba Brucart, i el coordinador Erasmus+, Albert Bacardit, es van desplaçar junt amb un grup d’estudiants de batxillerat a Soverato per parlar de la inclusivitat de la música. A més de la coordinadora Erasmus+ de l’institut Giovanni Malafarina, Savina Moniacci, hi van participar també com a ponents la cap de l’agència nacional italiana Erasmus+ per a adults, Lorenza Venturi, la secretària per a la inclusió de la formació professional, Franca Fiacco, així com la secretària Erasmus+ de la regió de Calabria, Nadia Crescente.

Tracking Pixel Contents