Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Educació

FEDAC Manresa aposta per la internacionalització: Erasmus+ i Diploma Dual Americà

FEDAC Manresa aposta per la internacionalització: Erasmus+ i Diploma Dual Americà

FEDAC Manresa aposta per la internacionalització: Erasmus+ i Diploma Dual Americà / Arxiu particular

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Redacció

Manresa

A l’escola FEDAC Manresa aposten per la internacionalització amb els projectes Erasmus+ i el Dual Diploma Americà d’Academica a Florida. Un exemple recent ha estat la mobilitat de desembre a Altavilla Milicia, a Itàlia, on un grup d’alumnes i professors va participar en activitats interculturals i educatives amb l’institut estatal locals. Durant la mobilitat, els alumnes van prendre part en tallers artístics, visites guiades per llocs emblemàtics de la regió i activitats cooperatives amb estudiants italians, centrades en l’intercanvi lingüístic i cultural.

FEDAC Manresa aposta per la internacionalització: Erasmus+ i Diploma Dual Americà

FEDAC Manresa aposta per la internacionalització: Erasmus+ i Diploma Dual Americà / Arxiu particular

Tracking Pixel Contents