Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Educació

L’Institut Gerbert d’Aurillac participa en un intercanvi amb el Lycée de Châteauroux

L’Institut Gerbert d’Aurillac participa en un intercanvi amb el Lycée de Châteauroux

L’Institut Gerbert d’Aurillac participa en un intercanvi amb el Lycée de Châteauroux / Aj. Sant Fruitós

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Redacció

Sant Fruitós de Bages

Un grup d’alumnes de l’institut Gerbert d’Aurillac va viatjar a Châteauroux, França, per gaudir d’un intercanvi amb els estudiants del Lycée Jean Giraudoux. L’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, i el regidor d’Ensenyament, David Serrano, van acompanyar el grup i van poder conèixer el sistema educatiu de l’institut i els beneficis d’aquesta iniciativa. Alhora també van participar en una visita cultural pels punts més emblemàtics de Châteauroux.

Tracking Pixel Contents