Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Educació

L’Institut Lluís de Peguera participa en la I Mostra d’Arts Escèniques

L’Institut Lluís de Peguera participa en la I Mostra d’Arts Escèniques | GENERALITAT DE CATALUNYA

L’Institut Lluís de Peguera participa en la I Mostra d’Arts Escèniques | GENERALITAT DE CATALUNYA

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Redacció

Manresa

Més de 150 alumnes de cicles formatius d’arts escèniques van mostrar el seu talent durant la I Mostra d’Arts Escèniques. La consellera Esther Niubó va inaugurar la jornada, que va aplegar actors i ballarins de diversos centres d’arts escèniques d’arreu de Catalunya, i que van dur a terme diferents espectacles de teatre, circ, dansa i direcció coral treballats durant el curs. Entre centres participants hi havia l’Institut Lluís de Peguera de Manresa i l’Institut El Castell d’Esparreguera.

Tracking Pixel Contents