Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Plats preparats amb gust i proximitat a Manresa: 5 llocs per menjar bé sense cuinar

Canelons, truites, cuina de sempre i receptes de cap de setmana: descobrim establiments que aposten pel menjar preparat amb gust i producte de qualitat

Guia de locals de plats preparats a Manresa

Guia de locals de plats preparats a Manresa / freepik

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Helena Carbonell

Helena Carbonell

Manresa

Menjar bé cada dia no hauria de ser un luxe ni una cursa contra el rellotge. Cada vegada més, apareixen opcions de plats preparats elaborats amb productes frescos, receptes tradicionals i una atenció al detall que marca la diferència. A Manresa, hi ha establiments que fa temps que entenen què vol dir fer menjar casolà per emportar, pensant tant en el ritme de vida actual com en la qualitat dels ingredients.

Carnisseria Mercè Aloy

A la Carnisseria Mercè Aloy, el menjar preparat no és un complement, sinó un dels punts forts del negoci. Ofereixen una gran varietat de truites (de patata i ceba, de moniato, de carbassó…) i una especialitat molt destacada: els canelons. Els fan de carn, de carn amb bolets, d'espinacs, de carn amb tòfona i d'ànec amb foie i ceps.

També elaboren cremes de verdures naturals i posen molta atenció en els detalls: cuinen amb oli d’oliva verge extra i sal marina baixa en sodi de dietètica, fugint de refinats i productes industrials. I sí, es poden fer comandes per encàrrec, tant per dinars familiars com per tenir fons de nevera amb gust i consciència. Un projecte que aposta per la qualitat des del primer ingredient fins al darrer mos. Trobareu la botiga oberta de 8:30 a 20:30 els dies laborables i fins les 14 els dissabtes al número 38 del carrer Barcelona, podeu fer les comandes a través del correu comandes@mercealoy.com i el telèfon 938 74 73 02.

Ribalta Carnissers

Amb més de 30 anys d’ofici, Ribalta Carnissers és molt més que una carnisseria: és un projecte familiar que ha crescut combinant carn de primera procedent de la seva pròpia granja, i una oferta de menjar cuinat per al dia a dia.

A l’aparador hi trobes plats com la mongeta tendra amb patata, els macarrons amb tomàquet o la costella de porc al forn, però també receptes per ocasions especials com l’ànec amb peres o l’espatlla de xai farcida. Accepten encàrrecs personalitzats i adapten el que calgui al gust del client. Una cuina honesta, saborosa i versàtil, pensada per a totes les taules. Els trobareu al número 10 del carrer Barcelona oberts de 9 h a 20 h entre setmana i fins les 14 h els dissabtes.

Xarcuteria Antònia

A la Xarcuteria Antònia hi conviuen dues passions: els productes de xarcuteria de màxima qualitat, com els embotits ibèrics seleccionats, i una cuina casolana que s’elabora diàriament al seu propi obrador. Són especialistes en plats preparats frescos, que van des dels clàssics de la cuina catalana fins a propostes d’inspiració oriental adaptades al paladar local.

El compromís amb el producte de proximitat i la personalització total del servei, ja que poden cuinar a mida allò que el client els demani, fa que molts hi tornin per la confiança i el bon tracte. Una opció ideal per menjar variat, sa i saborós, sense haver de cuinar. Els trobereu a la plaça Mossen Vidal 1 i l'horari és de dilluns a divendres de 9 a 13:30 i de 17 a 20:15 i el dissabte de 9 a 13:30.

Rostisseria La Cresta

A La Cresta fa 26 anys que ofereixen cuina casolana de veritat, pensada per al dia a dia però amb el gust dels àpats de diumenge. Hi trobem una àmplia varietat de plats preparats, des de macarrons, fideuà, esqueixada o ensaladilla fins a especialitats com els seus canelons de rostit o els populars pollastres a l’ast.

Compta amb una oferta molt variada de primers plats amb opcions com amanida d'estiu, ous farcits o pastís de tonyina i segons plats amb les seves especialitzacions a l'ast com pollastre, costella, llom i conill. El menjar és completament casolà i també tenen a la carta elaboracions molt interessants com ara les mandonguilles o la fideuà. Una opció assequible, saborosa i honesta, amb el sabor de sempre. La Cresta es troba al número 89 de la carretera de Santpedor i està obert de divendres a diumenge de 9 a 15.

Tocineria Garriga

A la Tocineria Garriga, el compromís amb el producte de primera qualitat es nota tant en la carnisseria fresca com en els plats preparats. Elaboren una gran varietat de receptes, des de macarrons i espaguetis fins a pop a la gallega, amb ingredients naturals i sense conservants, pensats per menjar bé sense complicacions.

Una de les especialitats més destacades de la casa són els canelons de rostit, elaborats amb la recepta pròpia i amb producte de qualitat. L’oferta és àmplia i s’adapta al calendari: gaspatxos a l’estiu, caldos i plats de cullera a l’hivern, sempre cuinats al mateix obrador i disponibles en safata o a granel. Una opció saborosa i honesta per tenir bons àpats a punt cada dia. Es troba al número 49 del carrer Guimerà.

Tracking Pixel Contents