Els docents debaten el preacord d'Educació en una assemblea insòlita a l'atri de la basílica de Montserrat

ACN / Laura Busquets / Nia Escolà

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Els docents debaten el preacord d'Educació en una assemblea insòlita a l'atri de la basílica de Montserrat

ACN / Laura Busquets / Nia Escolà

Uns 200 docents de la Catalunya central ha ocupat aquest dilluns al migdia l'atri de la Basílica de Santa Maria de Montserrat per celebrar una assemblea i debatre el preacord amb Educació. És una imatge insòlita, ja que mai una manifestació havia entrat fins aquest espai. Quan els docents han accedit a l'atri -traient les cintes que ho impedien- l'Escolania estava cantant el Virolai i els participants han esperat que acabés per iniciar l'assemblea. Més informació

Tracking Pixel Contents