
ACN / Laura Busquets / Nia Escolà
Els docents debaten el preacord d'Educació en una assemblea insòlita a l'atri de la basílica de Montserrat
Uns 200 docents de la Catalunya central ha ocupat aquest dilluns al migdia l'atri de la Basílica de Santa Maria de Montserrat per celebrar una assemblea i debatre el preacord amb Educació. És una imatge insòlita, ja que mai una manifestació havia entrat fins aquest espai. Quan els docents han accedit a l'atri -traient les cintes que ho impedien- l'Escolania estava cantant el Virolai i els participants han esperat que acabés per iniciar l'assemblea. Més informació



