
Arxiu particular
Una família de porcs senglars voltant pel Calvet, a Sant Salvador de Guardiola
La presència de senglars als carrers de Sant Salvador de Guardiola s’ha convertit en una imatge cada cop més habitual, especialment al voltant de les àrees de contenidors, que funcionen amb targeta d’accés des del passat 9 de febrer. Diversos veïns alerten que molts d’aquests animals s’acosten al nucli urbà atrets per les restes de brossa abandonades a la via pública, una situació que genera preocupació tant per motius de salubritat com de seguretat. En aquest sentit, des de l’Ajuntament assenyalen l’incivisme d’una part de la ciutadania que no respecta el nou sistema de recollida de residus com la principal causa de la problemàtica. Més informació



