La gosseta Marisol va recuperant-se poc a poc

Aixopluc

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

La gosseta Marisol va recuperant-se poc a poc

La gosseta Marisol, abandonada dins un contenidor a Manresa, va recuperant-se poc a poc a les instal·lacion d'Aixopluc Més informació

Tracking Pixel Contents