Així ha estat la inauguració de Tacos Galos a Manresa

Ruben Costa

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Així ha estat la inauguració de Tacos Galos a Manresa

La inauguració del nou establiment de Tacos Galos a Manresa ha generat una gran expectació aquest divendres, amb llargues cues a la carretera de Vic, a l'alçada de la rotonda de la Bonavista, fins i tot abans de l’hora oficial d’obertura. Més informació

Tracking Pixel Contents