
Gemma Camps
Docents enfilen cap a Barcelona aquest dimarts al matí
Mig centenar de docents en bicicleta, una quinzena en cotxe i algun en moto han protagonitzat la Marxa per l'educació, aquest dimarts, a primera hora del matí. Ha començat a Manresa i acabarà a Barcelona. El grup ha sortit del terme municipal per la Pujada Roja i cap a la C-55 a 2/4 de 8 del matí. Han anat per l'A-2 fins a arribar al centre de Barcelona, on hi ha prevista una gran manifestació.



