
Edu Font
Concentració i manifestació contra el racisme a Manresa
Més de 200 persones s'han concentrat aquest dimarts al vespre a la baixada dels Drets de Manresa per protestar contra la violència racista. La concentració, convocada pels col·lectius Mai Més, la Xarxa d'Escoles Populars, l'associació de Dones Al Noor i la família de les dones agredides el diumenge a Manresa, ha començat al punt de la baixada dels Drets on es van produir els fets.
Al final s'han viscut alguns moments de tensió amb corredisses amb la policia sense més conseqüències Més informació



