
J.M.G.
Una seixantena d'alumnes han pres part en el simulacre de la selectivitat a Manresa
Una seixantena d’estudiants de l’institut Quercus de Sant Joan i de les escoles La Salle i FEDAC han fet un simulacre de la prova d’accés a la universitat aquest dimecres al matí. Més informació



