Una seixantena d'alumnes han pres part en el simulacre de la selectivitat a Manresa

J.M.G.

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Una seixantena d'alumnes han pres part en el simulacre de la selectivitat a Manresa

Una seixantena d’estudiants de l’institut Quercus de Sant Joan i de les escoles La Salle i FEDAC han fet un simulacre de la prova d’accés a la universitat aquest dimecres al matí. Més informació

Tracking Pixel Contents