El col·lectiu 0-3 agafa protagonisme a la protesta d'Educació a Manresa

Jordi Morros

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

El col·lectiu 0-3 agafa protagonisme a la protesta d'Educació a Manresa

Les protestes dels mestres i professors han tornat aquest dilluns a la tarda a Manresa. Unes 200 persones han tallat el trànsit a la carretera de Vic, davant d’Ensenyament, per reivindicar millores. Tot en ple procés de votació dels docents. Més informació

Tracking Pixel Contents