
Regió7
Un repte que serveix d'exemple: dos pacients d’Althaia amb malalties reumàtiques fan un cim de 3.000 metres
Repte aconseguit. I a més a més amb nota. Els pacients amb malalties reumàtiques que es van proposar pujar un 3.000, han fet cim aquest cap de setmana per demostrar a tot el món que amb un bon tractament i bons hàbits, també poden mantenir una vida activa. L’expedició estava formada per 16 persones entre els quals, a més a més de pacients, també hi havia els metges i infermeres que els tracten. El projecte s’ha batejat amb el nom Reuma 3000. Més informació



