
Per veure aquest vídeo, subscriu-te a Regio 7 o inicia sessió si ja ets subscriptor
Subscriu-teJa ets premium? Inicia la teva sessió aquí
OScar Bayona/Ustec
Així s'està vivivint la jornada rievindicativa dels docents al Bages: caminades i paelles en plena C-16
La jornada reivindicativa territorial de professors i mestres que té lloc aquest dijous ha arrencat a Manresa, Sallent i Artés. Amb samarretes grogues i rere pancartes amb missatges diversos, els docents han tallat carreteres i, amb un to festiu, han arribat fins a la C-16, on dinen i faran les activitats previstes a la tarda.



