Així s'està vivivint la jornada rievindicativa dels docents al Bages: caminades i paelles en plena C-16

Per veure aquest vídeo, subscriu-te a Regio 7 o inicia sessió si ja ets subscriptor

Subscriu-te

Ja ets premium? Inicia la teva sessió aquí

OScar Bayona/Ustec

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Així s'està vivivint la jornada rievindicativa dels docents al Bages: caminades i paelles en plena C-16

OScar Bayona/Ustec

Manresa/Sant Fruitós de Bages

La jornada reivindicativa territorial de professors i mestres que té lloc aquest dijous ha arrencat a Manresa, Sallent i Artés. Amb samarretes grogues i rere pancartes amb missatges diversos, els docents han tallat carreteres i, amb un to festiu, han arribat fins a la C-16, on dinen i faran les activitats previstes a la tarda.

Tracking Pixel Contents