
Oscar Bayona
La vaga dels docents a Sallent tallen la carretera C-16
Els docents han tallat aquest dijous la C-25 i la C-16 a Manresa i Sallent amb motiu de la vaga d'educació a les comarques centrals. A les nou del matí han sortit tres columnes amb persones a peu i en bicicleta des del Nou Congost de Manresa, l'Institut Llobregat (Sallent) i l'Institut Manel Bosch (Artés) que han culminat amb els talls de carretera que compliquen la mobilitat a la comarca del Bages.



