Els Bombers de la Generalitat a Bufalvent per la fuita d'Aqualimp

Eduard Font Badia

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

Els Bombers de la Generalitat a Bufalvent per la fuita d'Aqualimp

Els Bombers de la Generalitat han desplaçat 15 dotacions, entre elles el Furgó de Risc Químic, per treballar en la fuita de l'empresa Aqualimp al polígon de Bufalvent de Manresa. Més informació

Tracking Pixel Contents