Memòria Econòmica de Catalunya 2014
La Catalunya Central és la marca turística catalana que més va créixer el 2014
El territori va registrar un augment del nombre de turistes del 19,5% i de pernoctacions del 12,8%
La Memòria Econòmica de Catalunya 2014, impulsada per la Cambra de Comerç de Barcelona, revela que la marca turística Catalunya Central és la que va experimentar un creixement més important en termes relatius. El territori va registrar un augment del nombre de turistes del 19,5% i de pernoctacions del 12,8% , mentre que la mitjana a la província de Barcelona va ser d'un increment del 2,8% i el 5,5% respectivament. En relació a la creació d'ocupació, les comarques centrals es troben en una posició intermèdia en relació a les 11 comarques de la província de Barcelona, tot i que Osona és una de les comarques que ha experimentat un creixement més elevat, xifrat en un 5,2%.
Prem per veure més contingut per a tu
Més a Economia
-
Les Cambres de Manresa, Barcelona i Lleida s’alien
-
Manresa cau 83 posicions en 12 anys en el rànquing municipal de la renda per habitant
-
Les energies netes ja abasten el 50% de la generació elèctrica total a la UE
-
Aigües de Manresa, entre les 100 empreses catalanes que més diners han rebut dels fons Next Generation
Comentaris
Veure comentaris