Catalunya promou el turisme familiar amb dos caps de setmana temàtics
L'Agència Catalana de Turisme aposta per la promoció del turisme familiar a 24 destinacions amb dos caps de setmana temàtics centrats en els nens. Els municipis organitzaran més de 150 activitats específiques per a les famílies -des de gimcanes fins a tallers o una festa Holi- i més de 220 empreses -del sector de la restauració, hoteler o empreses de lleure- oferiran paquets de descompte o tracte especial a les famílies. Tot això es coordinarà de manera conjunta sota l'acció «Catalunya, hola família!».
La primera edició, centrada en atreure el turisme de proximitat, tindrà com a temàtica les llegendes. En aquest sentit, també s'ha creat una aplicació per a mòbil que permetrà buscar i «caçar» éssers màgics -n'hi haurà diferents a cada municipi, a l'estil de Pokémon Go- creats per a l'ocasió. Del 20 al 22 d'abril, l'acció es farà a destinacions de costa i del 18 al 20 de maig, a destinacions d'interior i muntanya. Totes elles tenen segells d'especialització en turisme familiar que atorga l'Agència Catalana de Turisme.
Temes
Més a Economia
-
Les energies netes ja abasten el 50% de la generació elèctrica total a la UE
-
Aigües de Manresa, entre les 100 empreses catalanes que més diners han rebut dels fons Next Generation
-
La 7a Fira del Vi del Bages estrenarà un cicle de concerts i una cursa atlètica
-
Seat guanya 226 milions d'euros, un 57% més, i obté els millors resultats de la història en un primer trimestre