Sant Fruitós s'afegeix a la Setmana del Comerç amb un debat electoral i l'acció «Troba el click perdut»
Sant Fruitós Comerç Actiu s'adhereix a la 3a edició de la Setmana del Comerç que promou la Generalitat de Catalunya, amb un programa d'activitats previstes per a la setmana del 25 al 30 de març. Així, durant tota la setmana, 23 comerços associats a l'entitat participaran a la segona edició de l'acció «Troba el click perdut», que consisteix que els comerços amagaran entre els seus productes un click de Playmobil que caldrà trobar.
Segons els organitzadors, es tracta d'una activitat «per gaudir en família»; per aquest motiu, a les escoles de Sant Fruitós de Bages es distribuiran les butlletes per participar-hi, en què caldrà omplir les caselles amb el click que correspongui, i el segell de cada establiment. Els menors de 10 anys hauran d'anar acompanyats d'un adult.
Un cop omplerta i segellada tota la butlleta, el 30 de març caldrà anar a l'espai cultural Nexe per validar la butlleta. Allà es farà el sorteig i se celebrarà una festa de cloenda de la setmana.
Una altra acció amb motiu de la Setmana del Comerç consistirà en un debat amb els representants de tots els partits polítics que es presentaran a l'alcaldia de Sant Fruitós per abordar qüestions relacionades amb el comerç local. El debat, que s'ha titulat «El comerç de Sant Fruitós els propers quatre anys», es farà el proper dilluns, a dos quarts de nou del vespre, al mateix espai cultural Nexe.
Temes
Més a Economia
-
Les Cambres de Manresa, Barcelona i Lleida s’alien
-
Manresa cau 83 posicions en 12 anys en el rànquing municipal de la renda per habitant
-
Les energies netes ja abasten el 50% de la generació elèctrica total a la UE
-
Aigües de Manresa, entre les 100 empreses catalanes que més diners han rebut dels fons Next Generation