Ignasi Prieto, nou director global de màrqueting de Seat i Cupra
Substitueix Jason Lusty, que serà el nou responsable d'estratègia de marca del Grup Volkswagen
L'empresa automobilística Seat ha nomenat Ignasi Prieto nou director global de màrqueting de Seat i Cupra en substitució de Jason Lusty, que serà el nou responsable d'estratègia de marca del Grup Volkswagen.
Prieto, que assumirà el càrrec a partir de l'1 de novembre, ha treballat dos anys com a responsable de màrqueting de Cupra i ara passarà a dirigir aquest àrea també per a la marca Seat.
En un comunicat, Seat destaca que Prieto té 15 anys d'experiència en l'àmbit de la publicitat i el màrqueting dins del sector de l'automòbil i que va començar el 2015 la seva carrera a la marca amb seu a Martorell.
El president de Seat i conseller delegat de Cupra, Wayne Griffiths, ha assegurat que "sota el seu lideratge comencem una nova fase i estic segur que el seu compromís i les seves capacitats ajudaran enormement a seguir creixent".
Temes
Més a Economia
-
Les Cambres de Manresa, Barcelona i Lleida s’alien
-
Manresa cau 83 posicions en 12 anys en el rànquing municipal de la renda per habitant
-
Les energies netes ja abasten el 50% de la generació elèctrica total a la UE
-
Aigües de Manresa, entre les 100 empreses catalanes que més diners han rebut dels fons Next Generation