El Departament de Territori i Sostenibilitat s'ha comprès a tirar endavant un seguit d'actuacions per reduir l'accidentalitat a la carretera C-55 al seu pas per Manresa. Algunes d'aquestes millores són el reforç de la senyalització, la instal·lació de radars o l'ampliació del pont sobre el Cardener per formar una calçada de tres carrils. Tot i això, Moltó ha assegurat a l'ACN que per l'ampliació del pont "no hi ha un calendari concret" i ha assegurat que "no serà una obra d'avui per demà".

En aquest sentit, el delegat ha expressat que malgrat el Govern ha actuat en aquesta via i ha fet inversions per millorar la seguretat, "encara es produeixen molts accidents i això vol dir que alguna cosa falla". Tot i les millores que ha de fer el Govern, Moltó ha afirmat que "tots hem de ser conscients quan anem a la carretera que no es pot córrer"

Una de les reclamacions del territori és la gratuïtat del peatge de la C-16 fins que no es desdobli la C-55. Les dades oficials revelen que en alguns punts aquesta carretera assoleix una intensitat mitjana diària de 32.100 vehicles, xifra que gairebé triplica la recomanada per l'administració. Moltó, però, ha dit que aquí hi ha una qüestió de "drets de concessió" i si això es canvia "s'ha de fer de comú acord amb l'empresa concessionària". Per això, el delegat del Govern ha dit que un acord així "no se signa d'avui per demà i es una qüestió que s'ha d'estudiar".