Segueix-nos a les xarxes socials:

EN DIRECTE | Segueix el ple de l'Ajuntament de Manresa

No perdis detall de tot el que succeeixi en la sessió plenària d'aquest dijous

Segueix en directe el ple de l'Ajuntament de Manresa d'aquest 17 de maig en en el següent enllaç:

ORDRE DEL DIA

I. PART DISPOSITIVA

1. APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

1.1.- Aprovació, si escau, de l´esborrany de l´acta de la sessió plenària número 4/2018, del dia 19 d´abril de 2018.-

2. QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

2.1.- Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 4089, de 23 d´abril de 2018, sobre aprovació de la modificació del Pla Normatiu Municipal de l´Ajuntament de Manresa per a l´any 2018.-

2.2.- Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 4432, de 4 de maig de 2018, sobre delegació expressa en el regidor Jordi Masdeu Valverde per a l´autorització d´un matrimoni civil el dia 2 de juny de 2018.-

2.3.- Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 4694, de 10 de maig de 2018, per la qual es declara emergent la contractació dels treballs d´obra civil derivats del taponament total dels baixants generals de l´edifici situat al carrer Bertrand i Serra, núm. 9, baixos.-

2.4.- Donar compte de la Resolució de l´alcalde, núm. 4739, d´11 de maig de 2018, sobre substitució del titular de l´Alcaldia pel primer tinent d´alcalde, els dies 12 i 13 de maig de 2018, amb motiu de la seva participació a unes Jornadas Enogastronómicas del Camino Ignaciano, a la ciutat d´Azpeitia.-

2.5.- Donar compte de l´informe trimestral de Tresoreria sobre la llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la llei 3/2004 de 29 de desembre, per la qual s´estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials (1r trimestre 2018).-

2.6.- Donar compte de l´informe de la Interventora sobre l´article 13.6 de la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d´abril, d´Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, relatiu al període mitjà de pagament a proveïdors (1r trimestre 2018).-

2.7.- Donar compte de l´informe de la Interventora sobre els articles 4.1 b) i 16 de l´Ordre HAP/2105/2012, d´1 d´octubre, per la qual es desenvolupen les obligacions de subministrament d´informació previstes en la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d´abril, d´Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, relatiu a les dades d´execució del pressupost corresponent al primer trimestre de l´exercici 2018.-

2.8.- Donar compte de la Resolució de l´alcalde núm. 4712, d´11 de maig de 2018, sobre aprovació de l´expedient de modificació de crèdits núm. 5/2018, dins del Pressupost municipal vigent.-

3. ÀREA DE TERRITORI

3.1 Regidoria delegada d´Urbanisme i Llicències

3.1.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de la minuta de conveni entre la Diputació de Barcelona i l´Ajuntament de Manresa per a l´execució del projecte global "Vies Blaves Barcelona" (Via Blava Llobregat, Via Blava Anoia, Via Blava Cardener).-

3.1.2.- Dictamen sobre aprovació, si escau, dels treballs constitutius de l´Avanç de Planejament de la Modificació puntual del POUM. La Cova-Creu del Tort.-

4. ÀREA DE PROMOCIÓ DE LA CIUTAT

4.1 Regidoria delegada de Comerç i Mercats

4.1.1.- Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases específiques reguladores de l´atorgament d´ajuts a les associacions de comerciants de Manresa per activitats realitzades l´any 2018.-

4.2 Regidoria delegada de Projecció de Ciutat i Feste

4.2.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de la Ratificació de la resolució relativa a la proposta de festes locals per a l´any 2019.-

5. ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

5.1 Àrea de Drets i Serveis a les Persones

5.1.1.- Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les Bases específiques reguladores de l´atorgament de ubvencions de l´Àrea de Drets i Serveis a les Persones per a l´any 2018.-

5.2 Regidoria delegada d´Habitatge i Barris

5.2.1.- Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les Bases reguladores per a l´atorgament de microcrèdits a petits propietaris, per a l´arranjament d´habitatges buits al centre històric, i aprovació de la minuta de conveni.-

5.3 Regidoria delegada d´Ensenyament i Universitats

5.3.1.- Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les Bases reguladores i la convocatòria per a l´atorgament d´ajuts per a material escolar i activitats de suport a la normalització educativa per al curs 2018/19.-

5.3.2.- Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les Bases reguladores de la concessió d´ajuts per a l´escolarització i ajuts individualitzats de menjador de les Llars d´infants municipals per al curs 2018/19.-

6. ÀREA D´HISENDA I GOVERNACIÓ

6.1 Regidoria delegada d´Hisenda i Organització

6.1.1.- Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l´expedient de modificació de crèdits núm. 6/2018, dins el pressupost municipal vigent.-

6.1.2.- Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l´expedient de modificació de crèdits núm. 7/2018, dins el pressupost municipal vigent.-

6.1.3.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la quantia de la subvenció nominativa prevista a favor de la Unió de Botiguers i Comerciants de Manresa.-

6.2 Regidoria delegada de Seguretat Ciutadana

6.2.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de la inadmissió de l´acció de nul·litat interposada contra l´acord de modificació de la concessió administrativa de la gestió del servei públic d´aparcament en superfície sota temps limitat.-

6.3 Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

6.3.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la plantilla de personal de l´Ajuntament de Manresa per al 2018.-

7. PROPOSICIONS

7.1.- Proposició dels Grups Municipals d´ERC, CDC i DM de suport de l´Ajuntament de Manresa a les dones que són víctimes d´agressions sexuals.-

7.2.- Proposició del Grup Municipal de la CUP de denúncia del caràcter patriarcal i de classe de la justícia espanyola i per a la creació d´un ordenament jurídic propi en el marc republicà amb perspectiva feminista.-

8.- ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

II. CONTROL DE L´EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

9.- Donar compte de les resolucions dictades per l´alcalde i els regidors i regidores delegats de l´Alcaldia des de l´anterior donació de compte al Ple municipal.-

10.- Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 18, 19, 21 i 22, que corresponen a les sessions dels dies 10, 17 i 24 d´abril i 2 de maig de 2018, i de l´acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 14, del dia 13 de març de 2018.-

11.- PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L´EQUIP DE GOVERN.-

Prem per veure més contingut per a tu