Home Meal (Nostrum) incrementa gairebé un 16% les vendes el primer semestre

L'empresa propietària de la firma de botigues de menjar preparat ja compta amb 126 establiments

29.09.2015 | 19:17
Treballadors de Home Meal preparant amanides a la cadena de producció.

La companyia Home Meal, propietària de Nostrum, ha aconseguit unes vendes de 6,9 milions d'euros el primer semestre de 2015, una dada que suposa un creixement del 15,6% respecte el 2014. Durant aquest període, Home Meal també ha obert noves botigues fins arribar a un total de 126. Aquesta obertura ha vingut acompanyada d'una renovació del catàleg de productes i la presentació d'un nou disseny de botiga, segons informa l'empresa en un comunicat. Pel que fa al volum de negoci perimetral, que engloba la venda a través de les botigues pròpies i les franquiciades, ha augmentat un 20,7% i suposa una xifra d'11,9 milions d'euros.

El passat 14 de setembre Home Meal va inaugurar l'ampliació de les seves instal·lacions a Sant Vicenç de Castellet. Aquesta actuació, que va sumar una inversió de més de 6 MEUR, permetrà triplicar la producció actual i arribar a les 150.000 racions diàries. Segons informa l'empresa, l'esforç realitzat en l'ampliació de la capacitat productiva juntament amb altres projectes estratègics com la internacionalització, la renovació de la gamma de productes i l'evolució del model de botiga, han tingut una especial incidència en el resultat net de l'exercici que mostra un resultat negatiu de 850.030 euros.

L'empresa, constituïda l'any 1998, va tancar una ampliació de capital el mes de juny per valor de 3,6 milions d'euros. Aquest primer semestre l'empresa ha constituït una filial a França amb l'objectiu de començar a operar en el mercat francès, on té previst obrir fins a cinc botigues abans de finals d'any.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema