CaixaBank va presentar ahir imaginBank, el primer banc que operarà només a través de telèfons mòbils que es posa en funcionament a Espanya i que funciona a partir d'una app i de les xarxes socials. Amb aquest projecte, CaixaBank espera obrir nous segments de mercat entre el públic jove, acostumat a la interacció en un entorn digital i en l'ús dels telèfons intel·ligents.

En la presentació d'imaginBank, el conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, va apuntar que el projecte reuneix dues qualitats de l'entitat financera catalana, com el "lideratge" en el sector de la innovació i la mobilitat amb l'experiència en el segment jove al conjunt del mercat espanyol.

Segons va avançar Gortázar, la nova entitat 100% digital preveu captar fins a 500.000 clients fins al final del 2017. CaixaBank té actualment 2,9 milions de clients amb edats entre els 18 i els 35 anys i la quota de mercat en aquest segment se situa en el 30% al conjunt de l'Estat.

Durant la presentació, Gortázar va emmarcar el llançament d'imaginBank dins "l'aposta per una nova proposta de servei totalment complementària respecte al model tradicional, que ajudarà CaixaBank a fidelitzar bona part dels seus actuals clients joves i també a créixer en captació de nous clients".