BBVA disposa de la millor aplicació de banca mòbil del món, segons l'estudi 2017 Global Mobile Banking Benchmark, l'últim de Forrester Research, en què s'han analitzat les aplicacions de 53 de les principals entitats de banca minorista de 18 països, entre els quals hi ha els EUA, el Regne Unit, França, el Brasil, Turquia, la Xina o Austràlia. Així mateix, Forrester ha destacat el model de relació amb el client de BBVA, avalat per les dades a Catalunya. Actualment, el 40% dels clients són digitals, i les vendes a través del mòbil o el web voregen el 20% el primer semestre de l'any. En el cas de la Catalunya Central, les vendes digitals s'eleven al 17%.

Els serveis de banca mòbil de BBVA Espanya obtenen una valoració final de 87 punts sobre 100, la més elevada des que es va iniciar l'elaboració del rànquing global de Forrester, el 2013. El resultat situa BBVA 24 punts per sobre de la mitjana mundial. Per a Forrester, la banca mòbil de BBVA destaca per una «funcionalitat sense parió», amb una «millora extraordinària» els tres darrers anys. L'anàlisi de Forrester indica que els serveis mòbils de BBVA destaquen notablement en categories com la interacció entre diferents canals, o el nombre de funcionalitats que permeten portar a terme transaccions.