Segueix-nos a les xarxes socials:

Mediapro ensenya al Palau Robert totes les seves cares

La productora mostra en una exposició els diferents àmbits on treballa

Mediapro ensenya al Palau Robert totes les seves caresImatge promocional

Pintar sense pinzells la cúpula que va crear Miquel Barceló per a la seu de les Nacions Unides a Ginebra, conèixer les interioritats de la producció televisiva d´un Barça-Madrid o viure a través de la realitat virtual la interpretació del brindis de La Traviata amb el tenor Juan Diego Flórez com si poguessis ser al mig de la sala. Les tres experiències, i d´altres, són possibles en l´exposició interactiva Live: la revolució en directe, amb la qual Mediapro ensenya les seves fites com a productora audiovisual. «No fem només futbol», expliquen les guies de la mostra.

La segona planta del Palau Robert i una carpa ubicada als jardins són l´escenari on la productora es fa ressò del treball que fa en el camp de la informació i l´entreteniment. Per aquest motiu, durant el recorregut, el visitant pot gaudir una bona estona amb diferents propostes de realitat virtual a través del visionat amb ulleres 360, se´l convida a fer-se una idea de l´allau d´imatges gravades en conflictes arreu del món per l´empresa d´unitats mòbils Overon i pot admirar en una vitrina els guardons aconseguits, com els dos Oscars concedits a Woody Allen i Penélope Cruz per les seves intervencional en les pel·lícules Midnight in Paris i Vicky Cristina Barcelona, respectivament, produïdes ambdues per Mediapro.

Els diversos àmbits mostren aspectes de la producció televisiva i cinematogràfica com la complexitat tècnica necessària i el procés de selecció d´idees. Un desplegament de mitjans que contrasta amb la facilitat amb què avui en dia es pot generar imatge a través dels dispositius mòbils que poseeixen milions de persones arreu del món.

De l´inici al final, la mostra submergeix el visitant en una allau d´imatges. En la primera sala, un audiovisual dóna testimoni de les convulsions que afecten el món i de la presència de Mediapro en el mateix escenari per generar informació. Les ulleres de realitat virtual, un joc de preguntes i una instal·lació on apareixen personatges de la vida pública que han col·laborat amb la productora acompanyen l´espectador, que pot entrar després a la carpa on s´ensenya la feina que hi ha al darrere de la retransmissió del Clàssic del futbol espanyol, amb 400 persones treballant per produir la imatge.

Prem per veure més contingut per a tu