Llegir en Català impulsa la campanya "Reenamora't #AbraçaElsLlibres"
L'Asociació d'Editorials Independents, entre elles Tigre de Paper, Adesiara i Angle, animen els lectors a fer-se una fotografia amb el llibre que han triat etiquetant la llibreria on l'han comprat
L'Associació d'Editorials Independents, Llegir en Català, entre les quals la manresana Tigre de Paper, la martorellenca Adesiara i Angle -d'orígen manresà- i el Gremi de Llibreters, impulsen una campanya per animar els lectors a anar a les llibreres després de mes de 70 dies de confinament. "Reenamora't #AbraçaElsLlibres" proposa que els lectors es facin una fotografia amb el llibre que han triat, i la comparteixin a les xarxes socials etiquetant la llibreria on l'han comprat.
La campanya comença avui, 28 de maig i fins al 20 de juny, els segells de Llegir en Català volen omplir les xarxes amb aquesta iniciativa per parlar dels llibres que han editat i presentar les novetats. Les llibreries es troben actualment en fase 1 i 2 del desconfinament, amb una apertura limitada al 30 % de la capacitat. Com expliquen des de l'associació, "les editorials tenim clar que després d'aquest Sant Jordi en línia, ara que les llibreries estan obertes ens cal donar-hi tot el nostre suport i animar els lectors a visitar-les. Nosaltres, després d'aquest període de confinament, també volem dir... sí, sí que volem, sí... volem tornar a enamorar-nos de la vida i dels carrers, i redescobrir de nou les nostres llibreries i llibreters".
Les editorial que han abraçat aquesta campanya són: 1984 edicions, Adesiara, Adia, Afers, Albertí, Angle, Bindi, BiraBiro, Capital, Chronos,Cossetània, Crims.cat / Alrevés, Flamboyant, Fonoll, L'Avenç, LaBreu, Les Hores, Lleonard Muntaner, Mai Més, Navona, Pagès Editors. Periscopi, Pol·len, Raig Verd, Saldonar, Sembra Llibres, Sidillà, Símbol, Tigre de Paper, Viena.