Segueix-nos a les xarxes socials:

Els mil·lennistes miren la televisió a la nit i prefereixen Telecinco

Els mil·lennistes miren la televisió a la nit i prefereixen Telecincotelecinco

Els mil·lennistes o els joves d'entre 21 i 36 anys que conviuen amb la tecnologia des de petits miren la televisió una mitjana diària de 157 minuts, al voltant d'una hora menys que el total d'individus, solen veure-la a la nit i de matinada i, entre les cadenes, trien Telecinco seguida per Antena 3. Aquestes són algunes de les principals conclusions de l'informe Els mil·lennistes i la TV: quins programes veuen i com consumeixen, realitzat entre l'1 de gener i el 17 d'octubre d'aquest any per la consultora audiovisual Barlovento Comunicación.

Els joves nascuts entre el 1980 i el 1995 representen el 20,1% de la població espanyola, i el 63,4% d'ells veu la televisió diàriament. El 44% d'aquests joves miren la televisió sols, però en comparació del total d'individus el seu percentatge de visionat en grup és més gran (18% davant d'un 14%). Pel que fa a les franges del dia en què els mil·lennistes tenen més representació sobre el total de l'audiència són la matinada i el late-night de dilluns a diumenge. El 2016, la classificació de cadenes del grup de joves està encapçalada per Telecinco (14,9%), seguida d'Antena 3 (11,4%), canals temàtics de pagament (9%), Cuatro (7,6%), la Sexta (6,8%), la 1 (5,9%) i Neox (5,5%).

Prem per veure més contingut per a tu