Segueix-nos a les xarxes socials:

Neus Comellas assumeix la direcció comercial de les emissores de Catalunya Ràdio

La manresana manté també la responsabilitat corporativa que teniaen l'àmbit del Desenvolupament de Negoci Publicitari

Neus Comellas assumeix la direcció comercial de les emissores de Catalunya RàdioArxiu/Salvador Redó

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha renovat l´àrea de Comercial i Màrqueting, que dirigeix Carles Manteca, per avançar en un nou model de gestió de la publicitat i les marques, reforçar la competitivitat de TV3 i Catalunya Ràdio i potenciar-ne les sinergies. Una de les novetats la protagonitza la manresana Neus Comellas, que assumeix la direcció comercial de les emissores de Catalunya Ràdio, en substitució de Lluís Carrasco, i manté la responsabilitat corporativa que tenia fins ara en l´àmbit del Desenvolupament de Negoci Publicitari.

Des de la seva incorporació a la CCMA l´any 2005, Comellas ha estat directora comercial de TV3 i, posteriorment, directora comercial corporativa. Actualment era responsable de Nou Negoci i Desenvolupament Comercial. També havia estat Directora de ServeiClient i cap de planificació de mitjans a Media Planning Grup (actualment Havas Media), entre el 1990 i el 2005. És Llicenciada en Ciències de la Informació per la UAB, en l´especialització de Publicitat i RRPP, i Màster en Gestió ì Direcció d´empreses de comunicació per IESE.

Dani Reyes, al capdavant de la nova estructura

La nova estructura ha d´enfortir el posicionament estratègic de la CCMA davant dels reptes actuals del sector, optimitzar els recursos a tots els nivells per millorar l´eficiència del grup, simplificar-ne la gestió organitzativa i agilitar la presa de decisions. Amb aquests objectius, la CCMA unifica la direcció de Màrqueting dels àmbits de televisió, ràdio i mitjans digitals, sota la direcció de Dani Reyes, que actualment liderava l´estratègia de màrqueting de TV3 i dels mitjans digitals de la CCMA. Així, l´àrea actual de màrqueting de Catalunya Ràdio, que fins ara dirigia Lluís Carrasco des del departament comercial i de màrqueting per al mitjà ràdio, s´integra en una sola direcció corporativa.

Amb una experiència de gairebé 20 anys a Televisió de Catalunya, Dani Reyes n´ha estat el cap de màrqueting els darrers 6 anys, responsable de la imatge de marca i la promoció dels seus canals i programes, i també de l´estratègia en màrqueting infantil, digital, relacional, de nous negocis, edicions i marxandatge. Anteriorment, havia estat cap d´autopromoció de TV3 i cap de màrqueting de l´àmbit infantil i juvenil (Super3). És Llicenciat i Màster en Administració i Direcció d´Empreses per ESADE i McGill University (Canadà), en l´especialitat de màrqueting,

Finalment cal destacar que Ramiro García ha estat nomenat nou Cap de la Delegació Comercial de la CCMA a Madrid en substitució d´Esteve Tiana, i serà responsable de la comercialització en els àmbits de televisió i digital. Fins ara, i des del 2003, García era cap de Vendes de la CCMA a Madrid, responsable de la coordinació, planificació i contractació i de la gestió de la cartera de clients. S´havia incorporat al departament comercial de Televisió de Catalunya a Madrid l´any 1995, etapa en què va ser-ne cap de vendes. Anteriorment, havia estat responsable de mitjans a Imaginaria Publicidad i executiu comercial al Grup PRISA, entre d´altres. És Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Complutense de Madrid.

Prem per veure més contingut per a tu