Més de mil visitants a l'outlet de material esportiu de Deporvillage
Més de mil persones van adquirir productes de ciclisme, running, outdoor, natació i fitness amb importants descomptes en la nova edició de l'outlet de l'empresa manresana Deporvillage, que es va celebrar divendres i dissabte passat al Palau Firal de la capital del Bages.
Segons fonts de l'empresa, l'èxit «rotund» d'aquesta edició ha portat a l'estudi d'una nova edició de cara a la primavera. Àngel Corcuera, cofundador de Deporvillage, assegura que «per a la pròxima edició, estem valorant la possibilitat d'augmentar la superfície, oferir algun tipus d'entreteniment, o fins i tot servei de restauració per als assistents».
Un cop acabat l'outlet, Deporvillage enfoca les seves accions al Black Friday, en què la botiga online manresana, líder al mercat de l'e-commerce en material esportiu a l'estat orientat al ciclisme i el running, preveu registrar més de 15.000 comandes, segons un càlcul de la mateixa empresa.
Temes
Més a Economia
-
L'Estat culmina la compra del 10% de Telefónica i es converteix en el primer accionista de la companyia
-
Quines empreses catalanes proveeixen Mercadona? N'hi ha una del Moianès
-
Etalentum desembarca a Itàlia amb l'objectiu d'obrir 50 oficines als pròxims 5 anys
-
Ryanair augmenta un 34% els beneficis i guanya 1.920 milions d'euros en el seu últim any fiscal