La manresana Gemma Gutiér-rez ha estat nomenada managing director d'Ogilvy Barcelona. La designació s'emmarca en el pla estratègic Next Chapter dut a terme per Ogilvy Espanya, que va iniciar-se amb l'arribada d'Alfonso Marián a la presidència el gener i que ha de permetre a l'agència «aclarir, simplificar i unificar la seva oferta», segons explicava ahir Ogilvy en un comunicat. D'aquesta manera, la fins ara sotsdirectora d'Ogilvy a Barcelona liderarà els clients de l'oficina des de la seva nova responsabilitat.

Gutiérrez ha desenvolupat bona part de la seva carrera professional a Ogilvy Barcelona, on ha treballat amb marques reconegudes com Volskwagen, Nestlé, CaixaBank, Laboratoris Cinfa, Eden Waters o The Nature's Bounty Company, entre d'altres.

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona i amb un màster en Direcció de Màrqueting i Gestió Comercial per l'ESIC, la nova directora general ha estat part de forma activa de l'aposta d'Ogilvy Barcelona per iniciatives d'enfocament social amb campanyes vinculades a la paritat, els drets de la infància o l'adopció de mascotes abandonades, segons recorda l'empresa de comunicació i publicitat.

Ogilvy, especialitzada en grans i recordades campanyes de comunicació, va ser fundada el 1948 per David Ogilvy. Actualment és una companyia amb 131 oficines a 83 països.