La Generalitat organitza una missió a Japó i Corea del Sud per promoure el turisme
La Generalitat ha organitzat una missió comercial a Corea del Sud i Japó per promocionar el turisme català. En total, 11 empreses catalanes participaran en una acció promoguda per l'Agència Catalana de Turisme (ACT) des d'ahir fins al 29 de novembre i que busca reforçar el posicionament turístic del territori català als mercats coreà i japonès.
A més, es vol obrir una plataforma de comercialització amb les empreses participants i presentar una oferta d'experiències turístiques per atraure operadors d'uns mercats que cada vegada aposten més per viatjar a Catalunya, segons dades de la conselleria d'Empresa. Durant el viatge, els empresaris rebran classes magistrals, on experts assessoraran sobre el funcionament de cada mercat i faran tallers amb una cinquantena d'operadors turístics.
Segons apunta el director de l'Agència Catalana de Turisme, David Font, «Catalunya i Barcelona poden oferir grans propostes de valor per a viatgers experimentats i exigents com els coreans i japonesos».
Temes
Més a Economia
-
El sindicalisme reclama “menys jornada laboral i millors salaris” en un Primer de Maig marcat pel 12-M
-
El BBVA ofereix al Sabadell una prima del 30% per acció i garanteix el seu "compromís total amb Catalunya"
-
La manifestació de l'1 de maig aplega unes 300 persones a Manresa sota el lema "Fem avançar la lluita"
-
La reducció de la jornada laboral marca les reivindicacions d'un 1 de maig que cau en plena cursa electoral