14 de febrer de 2020
14.02.2020

L'escola Montserrat inicia un projecte de treball real per als alumnes de màrqueting

«Provoca'ns» busca empreses i institucions que vulguin confiar en els estudiants i contribueixin a consolidar la seva experiència professional

13.02.2020 | 22:55
Els alumnes de màrqueting i publicitat de l'escola Montserrat, durant la presentació de «Provoca'ns»

L'escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, dedicada a la Formació Professional, ha posat en marxa el projecte «Provoca'ns» al cicle formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat. L'objectiu és trobar empreses i institucions del territori que vulguin fer encàrrecs reals als alumnes per participar de forma indirecta en la seva formació i enriquir la seva experiència professional, segons ha explicat el centre.

Aquest cicle ja es cursa en modalitat dual a l'escola Montserrat, això vol dir que durant el segon curs els alumnes combinen classes al centre amb pràctiques reals i remunerades en empreses. El projecte «Provoca'ns» pretén fer un pas més endavant i convertir també les classes en un espai professional on els alumnes treballin sobre casos i encàrrecs reals relacionats amb el món del màrqueting, la publicitat i la comunicació corporativa.

Fonts del centre expliquen que els ingressos que generin aquests treballs es repartiran en dues parts: el 50% es destinarà a finançar part del viatge de fi de curs dels alumnes, i l'altre 50%, a reinvertir en material i instal·lacions per dedicar al projecte. L'objectiu és que els joves acabin els 2 anys del cicle havent treballat en diversos projectes reals del sector per consolidar les seves competències professionals.

«Provoca'ns» ofereix serveis tan variats com estratègia i gestió de xarxes socials, mistery shopping, plans de màrqueting, campanyes de comunicació, pàgines web Wordpress, redacció de continguts, gestió i organització d'esdeveniments, suport en llançament de producte o servei, vídeos i fotografia, disseny i maquetació de catàlegs, campanyes de publicitat, campanyes de fidelització de clients, informes de la competència, servei de microinfluencer i enquestes de satisfacció a clients, entre altres tasques.

El programa es va presentar ahir a Sant Vicenç de Castellet.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit