Seat reforça Cupra amb una nova estructura i una xarxa de concessionaris propis
Víctor Sarasola serà el nou director comercial de la marca a l'Estat
Seat ha reforçat Cupra amb una nova estructura i una xarxa de concessionaris específica, segons ha informat la companyia en un comunicat. Per assolir els objectius fixats, l'empresa ha nomenat Víctor Sarasola com a nou director comercial de Cupra a l'Estat. Sarasola reportarà directament al director general de Seat i Cupra a Espanya, Mikel Palomera, i coordinarà en exclusiva els nous departaments propis de màrqueting, desenvolupament de xarxa, flotes, vendes i postvendes.
Nascut a Barcelona i llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses, el nou director comercial de Cupra va iniciar la seva carrera professional a Honda i PwC. El 2002, Sarasola va entrar al grup Volkswagen a Espanya i el 2018 va ser nomenat conseller delegat de Fiat Chrysler Automobiles (FCA) per a Espanya i Portual. Un any després, va ser nomenat director de màrqueting de Seat.
Cupra es troba actualment en una "important ofensiva" de producte. Abans de finals d'any arribaran al mercat el Cupra Formentor, el primer model desenvolupat exclusivament per la marca, i el Cupra Ateca i Cupra León, amb versions de carrosseria de cinc portes i Sportstourer. El 2021, la marca preveu llançar el seu primer vehicle cent per cent elèctric, el Cupra el-Born.
Fins ara, Cupra ha estat dirigida per Wayne Griffiths, conseller delegat de la marca i vicepresident comercial de Seat. Després de la marxa de Luca de Meo, Griffiths es perfila com a nou president de la companyia.
Temes
Més a Economia
-
El sindicalisme reclama “menys jornada laboral i millors salaris” en un Primer de Maig marcat pel 12-M
-
El BBVA ofereix al Sabadell una prima del 30% per acció i garanteix el seu "compromís total amb Catalunya"
-
La manifestació de l'1 de maig aplega unes 300 persones a Manresa sota el lema "Fem avançar la lluita"
-
La reducció de la jornada laboral marca les reivindicacions d'un 1 de maig que cau en plena cursa electoral