L'ACT impulsa una campanya per rellançar Catalunya com una destinació turística internacional
Uns 900 professionals del sector es van reunir aquest dimecres en la primera jornada de treball de la campanya
L'Agència Catalana del Turisme (ACT) ha posat en marxa aquesta setmana la campanya Catalunya reStart Turisme per rellançar Catalunya com una destinació turística internacional i sostenible a través de la col·laboració públicoprivada, informa el Govern en un comunicat aquest dissabte.
Uns 900 professionals del sector es van reunir aquest dimecres en la primera jornada de treball de la campanya, en què els 12 directors de les oficines de promoció turística de l'ACT van explicar telemàticament quins efectes ha tingut la covid-19 sobre el turisme als seus respectius territoris i quines són les seves previsions un cop se superi la pandèmia.
En les sessions d'octubre, novembre i desembre s'abordaran els "eixos que s'han considerat imprescindibles per afrontar el futur", com la recuperació de la demanda i les propostes per fomentar la projecció turística internacional de Catalunya.
Temes
Més a Economia
-
¿Vols obrir un rocòdrom? Descobreix la nova fórmula d'Indoorwall i aconsegueix una rendibilitat alta
-
El BBVA guanya 2.200 milions el primer trimestre de 2024, un 19,1% més que fa un any
-
«Els clients joves són els que tenen més clares les inversions sostenibles»
-
El programa d’‘Indústria Connectada’ de Fom Talent torna a València