Segueix-nos a les xarxes socials:

Les reclamacions de consum es disparen el 66,6% el 2020, encapçalades pel transport

L'Agència Catalana de Consum (ACC) del Departament d'Empresa i Coneixement ha gestionat 28.574 reclamacions el 2020, el 66,6% més respecte a l'any anterior, per les afectacions derivades de la crisi del coronavirus. Els serveis de transport acumulen el volum més elevat de reclamacions, eñ 24,8%, per la cancel·lació de vols per la pandèmia.

Seguidament se situen els serveis de consum relacionats amb els viatges, serveis sanitaris i activitats d'oci, culturals o esportives. Per altra banda, l'ACC ha retirat del mercat 233.506 articles el 2020, el 420,3% més que l'any anterior, la majoria dels quals són equips de protecció individual. Les diverses mesures decretades a partir del 15 de març per fer front a la pandèmia van afectar directament els consumidors, segons el «Balanç d'actuacions de l'Agència Catalana del Consum 2020» publicat ahir, coincidint amb el Dia mundial del Consumidor.

Prem per veure més contingut per a tu