Les vendes de Seat el primer trimestre de l'any han caigut el 3,7% respecte al mateix període de l'any passat, amb 125.500 unitats entregades. La davallada es deu, sobretot, a la situació delicada del mercat de l'automòbil a Espanya i el Regne Unit. En canvi, han crescut les vendes de Seat a França (43,5%), Itàlia (37,8%), Àustria (31,3%) i Turquia (45%), tot i que no suficient per compensar les dades globals. Tot i això, el mes de març Seat ha repuntat el 44,7% respecte al mateix mes de l'any passat, quan va començar la pandèmia i l'activitat es va aturar en sec amb la venda de 52.100 cotxes, els millors números des del juliol del 2019.

D'altra banda, les vendes de la marca prèmium Cupra s'han més que duplicat (+127,6%) el primer trimestre, amb l'entrega de 14.700 cotxes. Els bons resultats de Cupra s'expliquen pel nou vehicle de la marca, el Formentor, i pel creixement d'aquest segment a Alemanya, Espanya i Itàlia. El mes de març, Cupra va registrar els seus millors resultats de la història, amb la venda de 6.500 unitats. Seat és, però, l'única marca del grup Volkswagen que segueix amb xifres negatives de vendes el trimestre. Volkswagen ha venut el 24,6% més que en el primer trimestre del 2020, Audi el 33,1%, Skoda el 7,2% i Porsche el 35,5%. Les vendes del conjunt del grup han crescut el 21,2% el primer trimestre de l'any i el 53,4% el març, amb 2 milions d'unitats i 955.500, respectivament.