Seat Mó, la unitat de negoci de Seat dedicada a la mobilitat urbana, ha superat els 70 punts de venda específics a Espanya des de l'1 d'abril, situats en concessionaris oficials de l'empresa automobilística.

En un comunicat emès ahir, l'empresa subratlla que així ofereix als clients la garantia de la marca tant en els processos comercials com de manteniment de la moto i els dos patinets elèctrics que té al mercat.

Precisament, l'eScooter 125 ha iniciat la seva expansió als principals mercats europeus després d'arribar a Itàlia a l'abril, amb l'entrada a França, Alemanya, Àustria i Suècia durant maig i juny. A aquests països se'ls sumarà Grècia, amb el projecte internacional del grup Volkswagen per convertir l'illa d'Astipalea en una illa descarbonizada a través de mobilitat sostenible, compartida, elèctrica i connectada.

El director global de l'empresa, Lucas Casasnovas, va explicar que aquesta expansió internacional mostra l'«ambició per aconseguir unes ciutats més sostenibles, netes i sense sorolls».

D'altra banda, l'empresa ha decidit ampliar a tota l'àrea metropolitana de Barcelona la prova pilot de subscripció flexible de la seva moto elèctrica.