Prensa Ibérica compra Publisuites i potencia el màrqueting digital
El grup de comunicació redobla la seva aposta pel màrqueting i adquireix una empresa referent en el sector
Prensa Ibérica redobla la seva aposta pel màrqueting de continguts amb la compra de Publisuites (assessorada per Bondo Advisors), una empresa de publicitat digital que connecta anunciants (empreses i agències), editors (bloguers i publishers) i professionals freelance del sector (advocats, periodistes i altres professionals generadors de continguts) a través de dues plataformes: Publisuites (www.publisuites. com/ es) i Digital Content (www.digitalcontent.pro).
Publisuites és un marketplace que se situa en la contractació i venda de continguts patrocinats per a branded content, SEO i reputació en línia, a més de redacció d’articles en la secció Redactores del seu web.
L’anunciant contracta la campanya mitjançant una avançada interfície que li permet contractar contingut des de la publicació de l’editor a través d’una sèrie d’enllaços a la pàgina web del client, mentre que la interfície de clients permet seleccionar diferents editors en funció de la seva audiència, perfil i experiència en una determinada categoria.
La plataforma coordina els treballs i ofereix un servei de valor afegit, anomenat Managed Service, que posa a la disposició de l’usuari un mànager especialitzat en SEO per ajudar-lo en la gestió de campanyes de posts patrocinats o de redacció. Algunes xifres ressalten la dimensió d’aquesta plataforma: 275.154 usuaris, 11.182 blogs, 622 diaris, 3.445 redactors. Digital Content Pro es dedica, per la seva banda, a la contractació de serveis de desenvolupament i increment d’audiències. Es tracta d’una plataforma que ofereix al client, entre altres serveis, la creació de continguts, el desenvolupament de campanyes de màrqueting de continguts, la creació de calendaris editorials, la cerca de paraules clau i la redacció i correcció d’articles de text.
Grup líder de la informació regional i local a Espanya, Prensa Ibérica edita 25 diaris impresos i digitals en onze comunitats autònomes i diverses revistes. Disposa d’1,7 milions de lectors en premsa i revistes (EGM) i més de 255.000 exemplars (OJD).
A Internet, les seves publicacions assoleixen la xifra de 27,8 milions de visitants únics i arriben a 590 milions de pàgines vistes al mes.
Temes
Més a Economia
-
El sindicalisme reclama “menys jornada laboral i millors salaris” en un Primer de Maig marcat pel 12-M
-
El BBVA ofereix al Sabadell una prima del 30% per acció i garanteix el seu "compromís total amb Catalunya"
-
La manifestació de l'1 de maig aplega unes 300 persones a Manresa sota el lema "Fem avançar la lluita"
-
La reducció de la jornada laboral marca les reivindicacions d'un 1 de maig que cau en plena cursa electoral