05 de maig de 2018
05.05.2018
40 Años
40 Años

«Hem de fer pinya perquè és una opció que ens dóna benefici i a la vegada ens promociona»

05.05.2018 | 00:15

Alguns dels comerços per on passa la ruta «Tasta Solsona» són la centenària botiga Ca l'Adroguer Nou –ara reconvertida en una botiga de vins i productes locals–, la cistelleria de Cal Palmero –on encara s'elaboren cistells de manera artesanal– i la pastisseria Massana –coneguda per la coca de croissant. Els comerços, productors i restauradors del Solsonès no van pensar-s'ho dues vegades a l'hora d'acceptar participar en la nova campanya turística. Daniela Alina, de Ca l'Adroguer Nou, explica que «hem de fer pinya entre tots i potenciar el poble perquè és una bona opció que ens dóna benefici i ens promociona».

També ho creu la Marta Borràs, de l'empresa Dpagès, dedicada a la producció i comercialització de porc ecològic. Per a ella, «tots els projectes que es facin per promocionar els productes locals i que ens donin a conèixer ens semblen positius». Un altre dels participants al projecte és Jordi Corbera, soci de la cooperativa RiuVerd, que es dedica a la inserció sociolaboral de joves amb risc d'exclusió social. Corbera creu que el Solsonès «encara és una comarca molt desconeguda a Catalunya».

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook