L'Oficina del Consumidor atén a Solsona els afectats per les clàusules sòl

24.02.2017 | 00:04

L'Oficina d'Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Solsonès presta un servei gratuït d'assessorament als usuaris que tinguin dubtes respecte al procediment que cal seguir per reclamar les quantitats corresponents a les clàusules sòl en les hipoteques bancàries, segons han informat fonts de l'ens. Es tracta d'un servei que el Consell Comarcal dóna a partir de l'Oficina d'Informació al Consumidor (OCIC) i pel qual cal sol·licitar cita prèvia. El procediment requereix presentar una reclamació prèvia a l'entitat de crèdit. Un cop rebuda la reclamació del client, aquesta entitat enviarà una comunicació al consumidor amb el càlcul desglossat de l'import que s'ha de retornar, incloent -hi els interessos. El termini màxim perquè el consumidor i l'entitat arribin a un acord és de 3 mesos. Les parts no podran exercir cap acció judicial amb relació a la reclamació durant el temps en què aquest procés per arribar a un acord estigui vigent.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema